Robinsson

Hej !
sitter & kollar på robinsson idag också :)
Asså herregud, Petra ..
alla som inte vet vad som hänt så åt alla i laget Kalinga först giftig mat, dom visste inte alltså.
Men dagen efter så mådde Petra inte bra, sen sa typ läkarna att hon hade fått en hjärnblödning..
Så hon kommer inte vara med mer :/
Iallafall hoppas allt går bra med henne !

Men som sagt idag har vi varit med Julia, bästa julia.
Vi spelade fotboll, spel, känn&kläm, & kommer inte på ..
Hihi, hade det bäst.. som vanligt !

KYSSAR

Kommentarer
Postat av: MisseKung

Bara bra! Tack så mycket! Det glädjer mig :) Kolla gärna min andra blogg som jag delar med min kompis: www.enarabochenzigenare.blogg.se :D

Lust att följas på bloglovin?

2011-09-01 @ 21:47:39
URL: http://mangesdealer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback