Hemma från Bullerbycup!

tjatja :D
nu har vi kommit hem från vimmerby, vi har ju vart på bullerbycup med världens bästa lag!
eller vi kom hem för ganska länge sen men skitsamma xd
Nu ska jag berätta hur det gick på bullerby.
Första matchen förlora vi mot Lammhult med 0-1 .. dom körde fuuult!
Andra matchen förlorade vi mot Sölvesborg med 1-4 , jag (Emilia) gjorde målet.
Nästa match kom vi lika mot Rimforsa, det blev 1-1. Bella gjorde målet.
Sen hade vi kört våra 3 matcher, och det gick inte så bra på dom matcherna, så vi kom i C-slutspel.
första matchen i C-slutspelet vann vi med 5-0 mot Åtvidaberg. Moa gjorde ett mål, Bella ett & jag tre. Så jag gjorde hatrick (stavning)
Andra matchen i slutspelet vann vi mot Åby med 3-1. Jullan gjorde 1 mål, Bella gjorde 1 mål & Madde gjorde 1.Sista matchen blev det lika, 1-1 mot Tranås.
Vi kom etta i C-slutspelet, så vi fick medalj!

SVÄRTINGE BRUDAR SPELAR SOM GUDAR ÅHHHHH SSK!
världens bästa lag, älskar er <3

kom hem för 4 timmar, dom timmarna har vi bara chillat framför datan & ätit kladdkaka, mums!
snart så ska vi äta grillat trorjag.
Här kommer lite bilder från bullerby.

Sushi :)


Melinda, Alexandra & Clara ! :D


Efter vi vunnit mot Åby ;)




Puss&Kram / Jennifer&Emilia


Kommentarer
Postat av: bea <3

haha skryt ;p <3

2011-08-05 @ 16:45:08
URL: http://beabredbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback